piątek, 23 marca 2012

Wiosenne bajkowanie!!

Po długim śnie zimowym znów wspólnie pobajkujemy, tym razem urodzinowo.
Serdecznie zapraszamy w niedzielę, tj 25.03.2012 roku o godz. 12.30 na ul. Chłodną 25.
Tam w Klubokawiarni Chłodna 25, Ę świętować będzie cały weekend swoje 10 urodziny.
Z tej okazji specjalne bajkowanie, gdzie:
- odbędzie się premiera nowej bajki ,w której ę wybiera się na wycieczkę;
- muzyczne spotkanie - granie z Patrykiem Zakrockim;
- plastyczne wariacje z Kasią Sawko;
Będzie kolorowo, wesoło, śpiewnie i muzycznie...
Serdecznie zapraszamy
http://www.facebook.com/events/187067898074053/
Niedziela godz. 12.30 ul. Chłodna 25
pamiętajcie o zmianie czasu

2 komentarze:

  1. Witam wszystkich serdecznie,
    bardzo żałuję , ze przegapiłem wiosenne - urodzinowe bajkowanie z ę.
    Żałuję z kilku powodów, po pierwsze dlatego, że uważam, że to super inicjatywa i projekt, po wtóre dlatego, że kilka bajkowań już moją pociechą już zaliczyłem a po trzecie, że już w przeszłości współpracowałem z ę przy bajkowaniach i szkoda, że nie mogłem razem z ę świętować ich święta.
    Mam nadzieję, że bajkowanie jak zawsze się udało , dzieciaki dopisały a nowa bajka (chociaż jej jeszcze nie widziałem) wszystkim się spodobała
    Jerzy Pniewski - DiaFilmPL

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem dlaczego błędnie Was przekierowuje link ponieważ powinno być www.blog.diafilm.pl

    OdpowiedzUsuń